UPDATE, VIKTIGT !!

Har vart upptagen hela dagen och har inte kunnat skriva något men ni får ett och kanske lite och med 2 imorgon !! 

Men nu måste jag sova. 

Sen vill jag bara säga också att det kommer inte bara bli hux flux och så blir Alyssa och Justin tillsammans utan jag vill ha lite mer realistisk istället för att det blir ''ÅH JUSTIN, ÅH ALYSSA!!!'' och så kysser dom varandra andra gången dom träffar varandra. För jag tror att alla som läser vet att det inte går till så ; ) 

OM NU ALYSSA OCH JUSTIN BLIR TILLSAMMANS ; ) man vet ju aldrig, never say never : ) haha

Men visst kommer det hända grejer l : )

Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer dom da? :)

2011-04-13 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0