Kapitel 6 - They seem to be nice .

Jag kanske ska sova nu, samtidigt som jag tänkte den tanken tänkte jag också att vem fan är på möte klockan tio på kvällen?? Sen kom jag på att det är tidskillnad, jag kollade på mobilen, 15.57. Men då var det ju inte så konstigt, lilla pappa.
_______________________________________________________________________________________________

Nästa morgon vaknade jag tidigt, för tidigt. Klockan 4 faktiskt. Jag bestämde mig för att det inte var någon idé att
somna om så jag gick upp och tog av mig den stora tröjan som jag hade sovit i och tog upp jeans shortsen som jag
slängt av mig under natten. Jag gick till min stora resväska och allt låg huller om buller efter igår när jag letat efter
kläderna. Jag försökte göra det bästa utav saken och vek lite kläder.. ''Undra om frukosten har öppet?'' tänkte jag
för mig själv.. Man kan ju alltid göra ett försök. Jag reste mig upp och gick snabbt in på toaletten och bytte
underkläder och om till mjukis byxor och en tight vit tröja. Jag borstade genom håret och satte upp det i en
hästsvans.

När jag stod i hissen hoppades jag på att det skulle vara öppet och att inte Justin, Dan eller någon utav dom skulle
vara där. Hissen stannade på andra våningen och jag hoppade ut. Dörrarna stod öppna så det var öppet. Jag gick
in och kollade runt i det stora ljusa rummet men det var knappt några här. Tur. Jag tog frukost och gick och satte
mig själv vid ett bord. Jag började äta några vindruvor. Jag är orolig, orolig för att Justin ska ha berättat. Var han
tvungen till att komma? Okej på ett sätt var det gulligt men han är ju en popstjärna.. Om han nu hade berättat så
hade det ju inte vart en sådan stor grej, jag menar pappa vet ju det redan, det är med Dan jag inte vill att han ska
få reda på det. Han vet inte att jag håller på med sånt. När jag snackade med han sista gången innan mamma dog
var jag redan på väg åt fel men ingen hade märkt något då.

Jag tog ett sista bett utav mackan och åkte upp till mitt rum, ensam. Ensam var jag och har vart det länge nu. Jag
packade det absolut sista i väskan och gick satte mig vid datan en stund. När klockan blev kvart i bestämde jag mig
för att gå ner så att det inte skulle bli någon pinsam moment när jag kom efter alla andra. Jag la ner min dator i
väskan som jag hade haft hela tiden i Barcelona och tog min resväska och tog hissen ner. Jag gick fram till kvinnan
som stod i receptionen.

- Hej, jag ska checka ut från rum nummer 472.
- Okej. Sa hon och gjorde några snabba klick på datan.
- Ehm, jag skulle vilja betala med kort.
- Men detta rummet är redan betalt..
- Oh, aha. Sa jag och gick mot några bord och stolar som stod lite längre bort.

Jag hann inte sitta där och vänta länge innan hissen öppnades och två killar kom ut, som jag kände igen, det var
dom som var med i Justin gäng eller jag vet inte vad dom kallar det så jag kallar det gäng, bieber gänget. Dom
kollade runt och fick syn på mig. Dom började gå fram mot mig och jag fick lite panik inom mig. Dom stod nu några
CM ifrån mig.

- Hejsan Alyssa! Sa den ena som hade brunt uppåt stående hår och lite skägg.
- Hej. Sa jag.
- Vi har nog inte hälsat riktigt, jag heter ryan good och är Justin's stylist. Sa killen och räckte ut handen.
- Aha, hej på dig!
- Och jag heter Scooter Braun, jag är Justin's manager.
- Trevligt och träffas. Sa jag och tog i hand med dom båda.

Har Justin en stylist? okej det förvånar mig egentligen inte, annars skulle han la klä sig som jag vet inte vad..

- Så du är Dan's syster dotter? Frågade Scooter.
- Japp det är jag! Hur visste ni det?
- Justin berätta det för mig på stranden iförrgår, dagen då du kom, han tyckte det var konstigt att Dan kunde ha
snygga släktingar. Sa Ryan och skrattade lite.

Jag himlade bara glatt och skrattade lite. Justin var charmig på ett sätt och på ett sätt var han sååå irriterande. Men
min irritation väger över, lätt. Scooter och Ryan satte sig ner vid mitt bord och dom verkade faktiskt vara trevliga
och Ryan var riktigt rolig. Efter några minuter kom Justin och massa andra, jag krymte ihop som en boll med
axlarna och blev tyst.
_______________________________________________________________________________________________
Förlåt för att jag inte blev klar med det tidigare men tidsplanen jag hade gick inte som jag hade tänkt mig.
Men jag ska göra ett till nu och sen kanske jag gör ett till igen : ) haha

Kommentarer
Postat av: Madde

Sjukt bra meeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-02 @ 00:09:41
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0