Kapitel 14 - CRAZY AIRPORT !

Resten av den kvällen beställde jag upp lite mat och sen satt jag och skev på min dator om Real Madrids fotbolls
arena, och det var för bieber's skull..
______________________________________________________________________________________________

Nästa dag vaknade jag utav att det ringde på mobilen, jag sträckte på mig och försökte öppna dom trötta ögonen.
Jag tryckte och tryckte på knappen men den svarade inte. Åh CP mobil, jag öppnade irriterat upp ögonen riktigt
stort och tryckte en sista gång innan jag skulle ge upp och då funkade det.

- Alyssa som sover.. Sa jag trött.
- Haha, du borde gå upp nu för snart åker vi till Madriiid!
- Okej, jag går upp nu då, ska vi äta frukost på hotellet?
- Ehm nej, vi skulle nog ha med det på flyget?
- Flyget?
- Ja, vi flyger dit, annars är det lite långt.
- Okej, men jag fixar mig nu så kommer jag snart.
- Okej, hej då!

Jag reste mig upp och kollade runt lite i det lilla hotell rummet. Datan låg fortfarande på sängen med en sida uppe
om Madrid stadium, jag hade på mig min onepiece eftersom att jag somnade igår i sängen.. Jag sparade
sakerna och stängde ner alla grejer på datan och fixade med den. När jag kände att jag var helt kladdig i pannan
och väskan låg mitt på golvet kom jag på vad som hände inatt. Jag hade vaknat helt kall svettig och skakade, jag
var tvungen att ta en cigg, jag var sååå röksugen och kunde verkligen inte slita mig. När jag stod på den lilla
balkongen och rökte tog jag inte bara en cigarett, utan två. Det vara blev så, jag var så beronde utav det just då.
Jag tog av min onepiece och och dushade jätte snabbt för jag kände mig så äcklig. Sen tog jag på mig ett par svarta
jeans och en brun t-shirt. Sen slängde jag ner den ofräsha onepiecen i min resväska. Jag sprejade på perfym. Med
dåligt samvete över båda Justin och rökningen så tog jag min väska och lämnade det lilla hotellrummet. Jag gick
ner till receptionen eftersom att jag inte vilket rum Dan har. Där nere var ingen så jag satte mig mig på en soffa där
och ringde Dan. Han sa att skulle komma ner om 5 minuter.

Efter 8 minuter kom Dan, ja jag räknade.. Han gick fram till mig och han sa att han och jag kunde gå ut för att vi
skulle åka i minibussar till flygplatsen. Vi gick ut och snackade om hur länge vi skulle vara i Madrid och vi skulle
faktiskt skulle vara där i 3 dagar så Justin blir lite ledig där. Vi la in väskorna i minibussen och hoppade in. Efter en
stund kom Scooter, Ryan och några andra som jag inte vet vilka det är. Dom satte sig i våran minibuss och Justin
hade inte kommit än, vilket var skönt men jag vill ändå snacka med honom lite.. Jag menar vi måste ju göra det där
skolarbetet.

När vi kom fram till flygplatsen var det fullt med tjejer som hade skyltar med Justin. Jag hörde bara skrik när vi
kom utanför flygplatsen och antog att Justin redan hade kommit. Vi gick in och jag höll mig tät intill Dan. Vi fick fort
komma in på planet, otroligt fort faktiskt. Jag har aldrig fått komma på ett plan så fort, men det var för att det inte
skulle bli så mycket liv på flygplatsen när Justin var där..
_______________________________________________________________________________________________
Jag hinner inte mer nu, sorry! Men fortsätter på det efter träningen..
Vad tror ni kommer hända?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

skriv så fort du kan :D

2011-04-07 @ 18:33:56
Postat av: Madde

Hoppas du kan ikväll! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-04-07 @ 20:34:10
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Julia

Jättebra, snälla mer. Du är verkligen jätteduktig på att skriva

2011-04-08 @ 16:36:15
URL: http://justindbiebernoveller.webblogg.se/
Postat av: julia

awesomeawesomeawesome meeer !

2011-04-08 @ 17:56:54
URL: http://anotherbieberlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0